hyvät uutiset sinkkumiehille: 

olen nuori nainen, en rumimmasta päästä ja ihan urheilullinenkin. vielä parempaa, yritän elää ilman moraalia. en juuri tuomitse. olen valmis pitämään hauskaa.

huonot uutiset sinkkumiehille:

ei kiinnosta juoda alkoholia -se vain hidastaa aivojen toimintaa, ennemmin minä piristäisin sitä. ei kyllä kiinnosta piristävät huumeetkaan, jotka kuitenkin vain sekoittaisivat pään ja johtaisivat vieroitusoireisiin. marihuana, joo, mutta ei mitenkään erityisesti eikä ainakaan useasti -eikä siihenkään yleensä ole mitään syytä mennä, siis että sitä juurikaan polttaisin.

ei minulla ole mitään syytä olla harrastamatta seksiä viehättävän sinkkumiehen kanssa. toisaalta, ei minulla ole mitään syytä niin tehdäkään.

hauskanpito minulle ei ole nauramista typerille vitseille. se saattaa olla kahdenkeskistä syvällistä keskustelua tai vaikka urheilua.

moraalista: esim. minua ei kiinnosta se seikka, että varastaminen on lailla kiellettyä tai että se on moraalisesti väärin. en varasta, koska en vain oikeastikaan himoitse toisen omaisuutta.

en tuomitse mutta en helposti ylistäkään.

sosiaalisuus ei ihan hirveästi kiinnosta. ei se, että olisin masentunut tai yksinäinen tai arka tai ujo, vaan pääasiassa sosiaalisuus ei vaan ihan hirveästi kiinnosta.

olen ja elän kuin vanha nunna, vaikka elämäntilanteeni puolesta minun PITÄISI olla pirteä (kypsymätön?) bilehile.